Press "Enter" to skip to content

Blue-tooth headsetbedrijf Plantronics rebrand zichzelf tot Poly

Blue-tooth headsetbedrijf Plantronics en videoconferencingbedrijf Polycom gaan verder onder een nieuwe merknaam: Poly. Daarbij heeft het bedrijf ook een nieuwe koers ingeslagen. Onder de naam Poly willen zij apparaten en software leveren voor de werkvloer dat op slimme manieren met elkaar verbonden is.

Zo is het het bedrijf is van plan om binnenkort nieuwe producten te lanceren die out-of-the-box integreren met populaire clouddiensten, zoals een VoIP-telefoon die integreert met Microsoft Teams. Dat meldt techblog Engadget.

Poly wil bekende problemen op de moderne werkvloer oplossen, zoals afleiding, complexiteit en afstand. Zij richten zich daarbij op het creëren van ‘intuïtieve werkomgevingen voor iedereen’, ‘werknemers samen laten werken, op hun eigen manier’, ‘mobile first oplossingen’ en het verbeteren van ‘cloudservices’.

Joe Burton, directeur van Poly, ziet de rebranding als nieuw begin: “Dit voelt als mijn eerste dag als CEO van een nieuw bedrijf. We zien oneindig veel kansen in hoe mensen vandaag de dag communiceren en samenwerken. Door verbeteringen in AI, machine learning en andere nieuwe technologieën geloven we in een toekomst waarin Poly zorgt voor verbinding.”

Bron afbeelding: Video – Poly: The Power of Many.




Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *